Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord
abonneren

Google's prioriteit: YouTube winstgevend maken

De grote baas van Google, Eric Schmidt, heeft duidelijk gemaakt waar de prioriteit van Google op dit moment ligt: het winstgevend maken van YouTube. Hoe? Dat is nog de vraag. Google heeft nog geen concreet idee, maar wil hier koste wat het kost een oplossing voor vinden.YouTube is al bijna twee jaar in het bezit van Google, dat er destijds $1.65 miljard voor neertelde. Onmiddelijk na de overname werd Google bestookt met rechtszaken over auteursrechtkwesties, maar ook deze periode is nu achter de rug. Google hoopt geld te kunnen verdienen aan advertenties, maar weet nog niet precies hoe.
De huidige tekstadvertenties die onder de video's te zien zijn, zijn in ieder geval niet voldoende.

DailyTech

Geschreven door: Xander Hoose op

Category: Nieuws, Algemeen

Tags:

Nieuws headlines

Laatste reactie