abonneren

Google heeft in de VS de beste reputatie

De beroemde secundaire arbeidsvoorwaarden van Google, zoals een dutje kunnen doen tijdens de lunchpauze, 20 procent van de werktijd mogen besteden aan eigen activiteiten en sushi in de kantine serveren, hebben Google de beste reputatie gegeven van alle Amerikaanse bedrijven. Uit het onderzoek van Harris Interactive Reputation Quotient blijkt dat Google zijn goede reputatie vooraldankt aan de vele manieren waarop het werknemers verwent. Hierdoor is het Google gelukt om Microsoft wederom van een eerste positie te stoten. Microsoft belandde op de 10de plaats.

Ook de maatschappelijke betrokkenheid van Google werkt in het voordeel van de internetgigant. Volgens Google is zijn maatschappelijke engagement geen PR-stunt maar komt het voort uit zijn visie op leiderschap. Google's beroemde mantra is "doe geen slechte dingen".


Bron: Forbes

Geschreven door: Redactie PCM op

Category: Nieuws, Algemeen

Tags:

Nieuws headlines

Laatste reactie

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord