Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord
abonneren

Google en Apple populairste merken op Twitter

Helemaal als een verrassing komt het niet, maar Google, Apple en Amazon zijn de meest besproken merken op Twitter. Dat meldt InSites Consulting, na een analyse van ruim 50.000 tweets. Ook andere technologische bedrijven en sterke internationale merken zoals Starbucks, Disney en HP komen vaak voorbij op Twitter.

InSites Consulting heeft ook proberen te achterhalen waarom mensen Twitter gebruiken. De meeste mensen beginnen Twitter te gebruiken uit nieuwsgierigheid en de drang om in contact te blijven met mensen en trends binnen hun sector. Ze volgen mensen die hen nieuwsgierig maken, aan het lachen brengen of verbazen. Twitter is ook het nieuwe deelplatform: 20% van de tweets bevat een link naar een blog, website of film.

Geschreven door: Annemarie Korevaar op

Category: Nieuws, Algemeen

Tags:

Nieuws headlines

donderdag 30 november

donderdag 09 november

Laatste reactie