Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord
abonneren

Dell aangeklaagd door boze Canadese klanten

Een groep Canadese klanten heeft Dell aangeklaagd omdat de Dell Inspiron-notebooks die ze hadden gekocht allemaal defect zijn. De aanklacht heeft specifiek betrekking op de 1100, 1150, 5100, 5150 en 5160 Inspiron-notebooks. Volgens de boze klanten kunnen de notebooks oververhit raken en hebben ze slechte moederborden.
Tevens bleef Dell gewoon de slechte notebooks verkopen nadat het bedrijf op de hoogte was van de vele klachten.

Volgens de aanklacht doen de meeste problemen zich voor vlak nadat de garantietermijn van één jaar verstreken is. Er zijn geen gevallen bekend dat gebruikers gewond zijn geraakt door oververhitte Inspiron-notebooks.

De boze Canandezen willen dat Dell de notebooks vervangt of op zijn minst betaalt voor de reparatie van de defecte onderdelen.

Dell heeft nog niet publiekelijk gereageerd op de aanklacht.


Meer informatie
: PCM recensie Dell Inspiron 6400

Geschreven door: Redactie PCM op

Category: Nieuws, Algemeen

Tags:

Nieuws headlines

Laatste reactie