Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord
abonneren

Consumentenbond opent meldpunt Ziggo

Met ingang van vandaag heeft de Consumentenbond het meldpunt 'Ziggo' geopend. Consumenten die problemen ondervinden met nieuwe of veranderde diensten en services van Ziggo kunnen dat via een speciale website melden.De bond wil met het meldpunt inventariseren om welke problemen het gaat, hoe groot deze zijn en in hoeverre nog gesproken kan worden van 'aanloopproblemen'. Dit alles om Ziggo zonodig te bewegen snel orde op zaken te stellen.

Telecom- en kabelaanbieders Multikabel, @Home en Casema zijn sinds 16 mei samen verder gegaan als Ziggo. Sindsdien komen er bij de Consumentenbond iedere dag meer meldingen binnen van mensen die problemen ondervinden met bijvoorbeeld de internetverbinding. Reden voor de bond om de aard en omvang van de problemen en klachten breder te inventariseren. De Consumentenbond wil met het meldpunt ook inzicht krijgen in de manier waarop Ziggo met de klachten omgaat.

Zowel leden als niet-leden kunnen via een meldformulier hun ervaring of klacht doorgeven.

Geschreven door: Annemarie Korevaar op

Category: Nieuws, Algemeen

Tags:

Nieuws headlines

Laatste reactie