Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord
abonneren

CeBIT: Matrox blijft zich op prosumers richten

Matrox is niet van plan terug te keren met grafische kaarten voor gamers. Het bedrijf ziet weinig winst in deze vechtersmarkt. Het zal zich vooral blijven richten op innoverende producten voor consumenten en prosumers.Op de CeBIT had Matrox de consument weinig nieuws te vertellen, maar dat komt vooral omdat de Millennium P690 pas recentelijk is geïntroduceerd. Wel waren er twee nieuwe producten op de beurs te bewonderen voor prosumers. De eerste is de Veos Display, bedoeld om de afstand tussen pc en scherm te vergroten.
Door middel van een coaxiale kabel is het mogelijk een afstand van 100 meter te bereiken. Er wordt gebruik gemaakt van twee dochterborden.

De tweede oplossing, waarvan de naam niet bekend is, maakt gebruik van een glasvezelkabel om de pc op een speciale box aan te sluiten. Deze box bevat een grafische kaart die de rendering voor zijn rekening neemt en wordt aangesloten op de monitor. Prijs: $3000.

Tom's Hardware

Geschreven door: Xander Hoose op

Category: Nieuws, Algemeen

Tags:

Nieuws headlines

Laatste reactie