Bol.com stapt nu ook in verkoop LCD- en plasmatv's

Vanaf deze week kunnen consumenten bij bol.com ook televisies kopen. De mediawinkel heeft het bestaande elektronica assortiment uitgebreid met LCD- en plasmaschermen.De online winkel startte in 2005 met de verkoop van elektronica producten naast het bestaande assortiment boeken, cd's en dvd's en games. Sindsdien is bol.com uitgegroeid tot de snelst groeiende elektronicawinkel in Nederland. De mediawinkel heeft de ambitie om een aanzienlijk marktaandeel te verwerven door in te zetten op lagere prijzen in combinatie met betere service dan traditioneel gebruikelijk is.


Vanaf deze week kunnen bezoekers bij bol.com ook terecht voor tv-schermen waaronder A-merken als Samsung, Philips, Sony en LG. De uitbreiding met LCD- en plasmatelevisies is een logische aanvulling op het huidige elektronica assortiment zoals navigatiesystemen, camera's en notebooks.

"Voor consumenten is het aankopen van elektronica via internet steeds vanzelfsprekender geworden, ook voor duurdere producten als tv's," legt Daniel Ropers, Algemeen Directeur van bol.com, uit. "Hoewel traditionele verkoopkanalen de illusie wekken lage prijzen aan te bieden, is algemeen bekend dat je voor de laagste prijzen op internet moet zijn. Ook voor klanten die uitgebreide informatie en hulp bij het keuzeproces op prijs stellen, is onze winkel duidelijk beter dan de bekende traditionele winkelketens."

Deel dit artikel
Voeg toe aan favorieten