Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord
abonneren

Apple's App Store vertoont kuren

Apple's App Store laat de laatste tijd vaak updates zien voor applicaties die al geïnstalleerd zijn. Het updatesysteem schijnt nogal wat kuren te vertonen. Ook komt de App Store met meldingen van oude versies, terwijl er al een nieuwere versie geïnstalleerd is.Apple houdt zijn lippen stijf op elkaar overhet rare gedrag van de App Store. De problemen schijnen vooral op te treden met iPhones die van firmware 2.2.1 voorzien zijn.De updates zijn alleen op de iPhone te zien, niet in iTunes.
De grote vraag is nu of het probleem optreedt op de servers van Apple (en er dus een stille fix uitgebracht kan worden), of dat probleem in de App Store-applicatie op de iPhone zit. In dat geval is er een nieuwe firmwareversie nodig.

Een tijdelijke oplossing (in het Engels) is te vinden op het forum van Apple:

* Make sure the iPhone is not connected to your computer. Restart the handset and make sure you don't access the App Store application until the end of this procedure.
* In the desktop's iTunes, go to Preferences and click on the Devices tab to put a checkmark by the Disable automatic syncing for iPhones and iPods option. Click OK.
* Go back to the Devices tab and click Reset Sync History.
* Deauthorize your computer from the Store menu.
* Quit iTunes and the re-launch the program.
* Authorize your computer from the Store menu.
* Go to preferences and click the Reset Sync History under the Devices tab.
* Click on the Applications section in iTunes sidebar (if you can't see the Applications section in the sidebar, turn it on in Preferences) and click on Check for updates at the bottom of the list of applications.
* Now Connect your iPhone and wait for it to appear in the iTunes sidebar.
* Check your syncing preferences in tabs shown when you click the iPhone in iTunes sidebar and set them to your liking, sync step #3 erased your syncing preferences.
* Sync your iPhone.

Geschreven door: Xander Hoose op

Category: Nieuws, Algemeen

Tags:

Nieuws headlines

donderdag 30 november

donderdag 09 november

Laatste reactie