abonneren

AMD brengt unified shaders naar handhelds

AMD heeft een nieuwe toolsuite aangekondigd die het mgoelijk maakt handheld apparaten te voorzien van OpenVG 1.0, OpenGL ES 2.0 en Unified Shaders. De volgende AMD-chipsets zullen deze technieken volledig ondersteunen.Dankzij deze nieuwe technieken zal de volgende generatie embedded graphics hardwarematig vector graphics en flash-achtige applicaties kunnen renderen.
Dankzij Unified Shaders moeten games er véél beter uit gaan zien dan tot nu toe het geval is, ook bij hoogwaardige 3d-beelden. Het stroomverbruik zou juist minder moeten zijn dan bij de huidige softwarerendering-mogelijkheden.

DailyTech

Geschreven door: Redactie PCM op

Category: Nieuws, Algemeen

Tags:

Nieuws headlines

woensdag 28 februari

Laatste reactie

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord