Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord
abonneren

Adobe helpt met vinden ''onzichtbare'' Flash-content

Adobe Systems helpt Google en Yahoo om webcontent te vinden die voorheen onzichtbaar was voor de zoekmachines.Adobe heeft beide bedrijven geoptimaliseerde versies van zijn Adobe Flash Player-technologie gegeven. Met de technologie kunnen de zoekdiensten beter dynamische webcontent en RIA's (rich internet applications) die Flash-bestanden of Shockwave Flash-bestanden gebruiken indexeren.

Zoekmachines konden eerder wel de statische tekst en links in SWF-bestanden indexeren, maar Flash-content in RIA's en dynamische websites was eerder onzichtbaar omdat de content continue verandert.

Door de technologie van Adobe worden miljoenen RIA's eindelijk doorzoekbaar. De bedrijven en ontwikkelaars achter de RIA's hoeven hun applicaties niet zelf aan te passen. Google heeft de Flash-player al toegevoegd aan zijn zoekmachine. Yahoo gaat de technologie in een toekomstige update van Yahoo Search integreren.

Geschreven door: Redactie PCM op

Category: Nieuws, Algemeen

Tags:

Nieuws headlines

donderdag 30 november

donderdag 09 november

Laatste reactie